سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طلا کوبی

سنگ یشم

    نظر

سنگ یشم از سیلیکات کلسیم و منیزیم که از سبزی به سیاهی متمایل می شود تشکیل می شود . این سنگ با آهن و کروم ترکیب شده است و رنگ آن را این عناصر تشکیل می دهند. منشأ اصلی این سنگ در کشورهای چین ، برمه ، ژاپن ، تبت و مکزیک است.

تأثیر بر بدن

نوسانات آرام بخش و موزون یشم باعث تعادل در تمامی اعضای بدن می شود .سنگ یشم کلیه، قلب ، دستگاه گردش خون ودستگاه عصبی را تقویت میکند . سیستم ایمنی بدن را نیرو می بخشد و باعث سوخت و ساز در بدن می شود . سنگ یشم طرز کار غدد را حمایت می کند ، و نیز می تواند برای ناراحتی های همتراز کلیه از جمله ضعف کلیوی و اسهال های کلیه به کار رود به علاوه ، بر علیه عفونتها ، یرقان و تب نیز مفید. این سنگ  تشنج و بیماری ریه را درمان می کند. در ضمن در کسانی که به دلیل مشکلات روانی و انجام نشدن عمل لقاح باردار نمی شوند باعث تسهیل در بارداری و حتی هنگام زیمان باعث سرعت تولد نوزاد می شود.

اثر بر روح وروان

یشم سنگی مناسب بریا مدیتیشن است که شادی عمیقی در روح ایجاد می کند و باعث احساس صلح ، نظم و تجدید افکار می شود . این سنگ به زندگی ما احساسی تازگی می بخشد و آن را اصلاح و ما را متعادل  می کند و قدرت عشق و دلباختگی را نیز در ما به وجود می آورد .

فروش و نگهداری

در بازار تجارت می توانیم برگزیده ترین یشمها را از جمله یشم چینی تا یشمهای گران قیمت از کشور برمه ،سنگ یشم بسیار جذاب و فریبنده است . برای نگه داری از آن کافی است در ماه یک یا دو بار در آب جاری شسته شود.

خواص جادویی یشم

یشم یکی از مهمترین نمادهای خلوص و آرامش میباشد ویک نماد قدیمی عشق نیز به شمار میرود    موجب شانس میشود مخصوصا رنگ تیره زیتونی آن به ذهن برای تصمیمهای سریع و دقیق الهام میبخشد به هنگام باغبانی اگر استفاده شود گیاه را التیام میبخشد و به رشد آن کمک میکند هنگام عمل جادویی دفاعی، از قولنج، طحال، کمر(صلب) شما حفاظت میکند بستن آن به دور بازو به خارج کردن سنگ کلیه کمک میکند درمان بیماریهای مزمن چشم و بدن را به هنگام کار مداوم (مشکلات فیزیکی) بهبود میبخشد

یشم سرخ

سنگ یشم به رنگ سبز است ولی می توان آن را در رنگهای دیگر نیز یافت مانند: زرد، سرخ، خاکی، سیاه و بژ.

هر یک از رنگهای سنگ یشم داری خواصی می باشند. یشم سرخ و بژ اثرات به خصوصی دارند.

مثلا" یشم سرخ ارتعاشات منفی را از بین می برد و بدن را در برابر همه نفوذ نیرو های شوم و  بد حمایت می کند. این سنگ باعث رقت قلب، عاطفه و درک و فهم می شود. همچنین باعث تسکین عوارض روده ، نفخ و یبوست می شود و نیز معده را تقویت کرده و حالت تهوع را از بین می برد. در ضمن لحظه تولد نوزاد، یعنی زایمان را بدون درد می کند. سنگ یشم بژ خیلی شبیه یشم سرخ است و باعث دیدن رویاهای لذتبخش در خواب می شود، نگرانیها را از بین می برد و موجب قابلیت درک و حساسیت می شود. یشم بژ پوست را تصفیه می کند، حس بویایی را زیاد می کند و عمل کبد، کلیه ها و کیسه صفرا را نیز افزیش می دهد.